Savivaldos institucijos
Kretingos lopšelio-darželio “Pasaka” taryba
Kretingos lopšelio-darželio “Pasaka” taryba yra aukščiausioji Mokyklos savivaldos institucija, atstovaujanti vaikams, mokytojams, tėvams (globėjams, rūpintojams) ir vietos bendruomenei. Už savo veiklą Taryba atsiskaito ją rinkusiems mokyklos bendruomenės nariams.
Lopšelio-darželio tarybos sudėtis:
Pirmininkas – Gediminas Vaičius, tėvų atstovas.
Pirmininko pavaduotoja – Dovilė Zaburė, tėvų atstovas.
Sekretorė – Indrė Mažonienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui.
Nariai:
Violeta Stančikienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė;
Lilija Narmontienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja;
Adelė Bytautienė, ikimokyklinio ugdymo vyr. mokytoja;
Aušra Žemaitienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė;
Inga Žiaušienė, priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė;
Jurgita Macijauskienė – tėvų atstovas;
Aušra Perminienė – tėvų atstovas;
Aida Žilinskienė – tėvų atstovas.
Lopšelio-darželio tarybos funkcijos:
- teikia siūlymus dėl Lopšelio-darželio strateginių tikslų, uždavinių ir jų įgyvendinimo;
- pritaria Lopšelio-darželio strateginiam planui, Lopšelio-darželio metiniam veiklos planui, Lopšelio-darželio vidaus darbo tvarkos taisyklėms, kitiems Lopšelio-darželio veiklą reglamentuojantiems dokumentams, teikiamiems Lopšelio-darželio direktoriaus;
- teikia siūlymus Lopšelio-darželio direktoriui dėl Lopšelio-darželio nuostatų pakeitimo ir/ar papildymo, Lopšelio-darželio vidaus struktūros tobulinimo;
- svarsto Lopšelio-darželio lėšų naudojimo klausimus;
- šklauso Lopšelio-darželio metines veiklos ataskaitas ir teikia siūlymų Lopšelio-darželio direktoriui dėl Lopšelio-darželio veiklos tobulinimo;
- svarsto metodinės tarybos, tėvų (globėjų) savivaldos institucijų ar Lopšelio-darželio bendruomenės narių iniciatyvas ir teikia siūlymus Lopšelio-darželio direktoriui;
- teikia siūlymus dėl Lopšelio-darželio darbo tobulinimo, saugių vaikų ugdymo ir darbo sąlygų sudarymo, talkina formuojant Lopšelio-darželio materialinius, finansinius ir intelektinius išteklius;
- pasirenka Lopšelio-darželio veiklos įsivertinimo sritis, metodiką, analizuoja įsivertinimo rezultatus ir priima sprendimus dėl veiklos tobulinimo;
- svarsto Lopšelio-darželio direktoriaus teikiamus klausimus.
Mokytojų taryba
Mokyklos savivaldos institucija pagrindiniams pedagogų profesiniams bei ugdymo klausimams spręsti.
Mokytojų tarybos sudėtis:
Mokytojų tarybos pirmininkas – direktorius.
Nariai – visi mokytojai.
Mokytojų tarybos funkcijos:
- formuoja ir koreguoja veiklos tikslus ir uždavinius;
- svarsto Lopšelio-darželio veiklos planą, strateginį planą, analizuoja ikimokyklinio ugdymo programų parengimo ir įgyvendinimo, vaikų brandumo mokyklai klausimus;
- teikia Lopšelio-darželio direktorei, mokytojų atestavimo komisijai siūlymus dėl mokytojų kvalifikacijos tobulinimo;
- svarsto vaikų sveikatos, saugios veiklos, ugdymo(-si), specialiojo ugdymo(si), poilsio ir mitybos klausimus;
- inicijuoja inovacijų paiešką, patirties sklaidą, Lopšelio-darželio kaitos procesus;
- sprendžia kitus mokytojų profesinius ir bendruosius ugdymo klausimus;
- svarsto ir priima nutarimus teisės aktų nustatytais ir Lopšelio-darželio direktoriaus teikiamais klausimais.